««« هــر  چــی  کــ   دلــمــ   بــخــواد »»»

««« هــر چــی کــ دلــمــ بــخــواد »»»

هــمگــی بایــد بــخــندیمـــ ... اگــه نــخــندیمــ مـیگـنــدیــمــ
««« هــر  چــی  کــ   دلــمــ   بــخــواد »»»

««« هــر چــی کــ دلــمــ بــخــواد »»»

هــمگــی بایــد بــخــندیمـــ ... اگــه نــخــندیمــ مـیگـنــدیــمــ

تفَلدمـــــــــــــــــــــــــــہ

امروز تفلُدمــــہ نـَـــــہ نــَــــہ امشب تفلدمـــــہ!


مِهمون دآریم....دُخـے خآلـــــہ (فِـــــرشتـــــہ ) اینآم دعوتن 

یوهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ‌ـ‌ــ ـ‌ ـ ـ ـ ـوووووو عاخ عاخ نفسم پَرید :|

وایــــــــــــــــــــــــــے اونقده ذوق زده ام :))))

عآغآ از الآن گوفتــــہ بآچمآآآآآ مَن خِعلـــے خَصیصم پــَــــــــــــــس

                                 


بــــہ هیشکــــے کِیک و میوه و هَلـــــہ هولـــــہ نمــــــــــیدممممممممم 

همَش مآلـــــہ خودمـــــــہ بعــــــــــلــــہ!!!! دیلتونــــــــــم بیسوووووزه !!!!

حآلآ غُصـــہ نخُورین  شآید عسکآشو گوذآشتیدم تو وب...... ^ ـ ^

لیلی و مجنون!

یک شبى مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه ى لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود!

گفت: یا رب!
از چه خوارم کرده اى؟
بر صلیب عشق، دارم کرده اى؟


خسته ام زین عشق دلخونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم مکن


مردِ این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلاى تو......!
من نیستم!


گفت: اى دیوانه! لیلایت منم!!!
در رگت پنهان و پیدایت منم


سالها با جور لیلا ساختى
من کنارت بودم و نشناختی!


عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یک جا باختم


کردمت آواره ی صحرا نشد
گفتم عاقل می شوی اما نشد


سوختم در حسرت یک "یا رب"ت
غیر لیلا بر نیامد از لبت 


روز و شب او را صدا کردی
ولی دیدم امشب با منی
گفتم بلی :)


مطمئن بودم به من سر می زنی

در حریم خانه ام در می زنی


حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود


مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم ......... ^ ـ ^



----------------------------------------


سلام ب همگی عاغا پس فردا امتاحان ادبیات دارم جو گرفتتم :)

گفتم یه شعری بذارم فیض ببرین :)

پس اینو گذاشتم:|