««« هــر  چــی  کــ   دلــمــ   بــخــواد »»»

««« هــر چــی کــ دلــمــ بــخــواد »»»

هــمگــی بایــد بــخــندیمـــ ... اگــه نــخــندیمــ مـیگـنــدیــمــ
««« هــر  چــی  کــ   دلــمــ   بــخــواد »»»

««« هــر چــی کــ دلــمــ بــخــواد »»»

هــمگــی بایــد بــخــندیمـــ ... اگــه نــخــندیمــ مـیگـنــدیــمــ

آپ!

وایییییییییییییییییییییییی خدایا عاخه چی بآپم؟؟؟؟

عاخه چیلا منو تو این موقیت قرار میدی؟؟؟؟think_smiley_44

قربونت خودت ی شیزی برسون فیکرم بد جوری مشخوله مخلصیمthink_smiley_50

ارادتمندت : فری

بارون

باز باران با ترانه، می خورد بر بام خانه

خانه ام کو،خانه ات کو؟آن دل ویرانه ات کو؟روزهای کودکی کو؟فصل خوب سادگی کو؟

یادت آید روز باران، گردش یک روز دیرین؟ پس چه شد دیگر کجا رفت، خاطرات خوب و رنگین؟

در پس آن کوی بن بست، در دل تو آرزو هست؟

کودک خوشحال دیروز، غرق در غمهای امروز

یاد باران رفته از یاد، آرزوها رفته از باد

باز باران، باز باران، میخورد بر بام خانه، بی ترانه، بی بهانه، شایدم گم کرده خانه.



می توان در قاب خیس پنجره     چک چک آواز باران را شنید

می توان دلتنگی یک ابر را     در بلور قطره ها بر شیشه دید

می توان لبریز شد از قطره ها     مهربان و بی ریا و ساده بود

می توان با واژه های تازه تر     مثل ابری شعر باران را سرود

می توان در زیر باران گام زد     لحظه های تازه ای آغاز کرد

پاک شد در چشمه های آسمان     زیر باران تا خدا پرواز کرد.



تبریک و یه درخواست

ســـــــــــلام ب همگی!

خب امروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دخملهfirecracker1

این روزو ب خودم و همه دخملا گل تبریک میگمfirecracker1

بچه ها میخوام یه خواهشی ازتون بکنم نه نیارین:

برین وب دخی خالم « فرشته » ،خاطرات مسافرت من و فرشته همراه با عکس اونجاس

نیگا کنین و نظرتونو در بارش بگین

روی اسم فرشته کلیک کنین میرین تو وبش!

یه چیزی...

چشمهایت را ببند ،
در دلت با خدا سخن بگو ،
به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو ؛

هرچه میخواهی بگو ، او میشنود . . .

شاید بخواهی تورا ببخشد ،
یا آرزویی داری ،
شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش ،

بــگو میشنود . . .

این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن ؛
پــرواز دلـت را حـس خواهـی کـرد . . .






بچه ها من دوس دارم هی هی قالب عوض کنم عاخه اون وخ تکراری میشه دوس دارم متنوع باشع،کسی مکشلی نداره که؟؟؟؟؟

داره؟؟

هر کی مکشل داره اعلام کنه...البته باید بیفرمیویم که : چه مکشل داشته باشین چه نداشته باشین من کارمو ادامه میدم

مـــــــــــــــــــــــــــــــــن برگشتمممممممممم

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام

ب سلامتی من و دخی خالم برگشتیم

میگما این چند روز که نبودم همه چی تغییریده

پخمه که قالبو عوضیدهsmiley-with-glasses19

نیلو و پری عسک پرو فایلشونو

بلاگ اسکایم که نگو شکلکا رو از بیخ برداشته عوض کرده...

یه چیزیم به حضورتون برسونم که :بنده بسیار مچکرم از اوناییکه به یاد من بودن و اومدن وب

دیلم واسه شوما و وبم تنگیده بود

تو این مدت هم همه ی نظرارو می کنترلیدمcomputer_smiley14

و اینکه خیلی خوش گذشت جاتون خالی

ولی دو روز آخر مسافرتمون یه سرمایی خوردم که بیا و ببین

الانم هینجوری از چشام گونی گونی آب میاد منم همه چیو دو تا میبینم to_carry_on_a_stretcher

راستی هنوز همه نظرارو تایید نکردمsick_smiley

آسته آسته میخوام تایید کنم چون حوصله ندارمsneeze

خب من دیگه بیرم بخسبمsmiley_to_sleep051