««« هــر  چــی  کــ   دلــمــ   بــخــواد »»»

««« هــر چــی کــ دلــمــ بــخــواد »»»

هــمگــی بایــد بــخــندیمـــ ... اگــه نــخــندیمــ مـیگـنــدیــمــ
««« هــر  چــی  کــ   دلــمــ   بــخــواد »»»

««« هــر چــی کــ دلــمــ بــخــواد »»»

هــمگــی بایــد بــخــندیمـــ ... اگــه نــخــندیمــ مـیگـنــدیــمــ

خخخخخخخخخخ

به یارو میگن سحر صدات کنیم میگه مگه اصغر چه شه ؟!



آمد آن ماهی که نامش رمضان است

معده از آمدنش شدیدا نگران است !



پسر عموم کاناداست میگفت : عمه ی مامانم از ایران اومده بود پیشمون بیرون که می رفت بدون روسری می رفت وقتی که میومد تو خونه روسری سرش می کرد! میگفت از بابات خجالت میکشم!!!



بچه خواهرم 8 سالشه…مامان و باباش رفتن جایی اونو نبردن…گریه کنان اومده به من میگه دایی تو لپ تاپت آهنگ بذار گوش کنم…بهش میگم سوسن خانوم بذارم؟ میگه نه داریوش بذار !!


پسره متولد 1382، تو فیسبوکش نوشته: منو در بلاتکلیفی عشق و هوس رها مکن !! . . . . من همسن این بودم وفتی میرفتم دستشوئی بلاتکلیف میموندم از کدوم وری باید بشینم



دختره استاتوس گذاشته : " درد زایمان خیلی زیاده " ! پسره کامنت گذاشته "دَرکت میکنم " . . . پیشرفت قابل توجهی داشتن پسرا ، دیگه کار از زیر ابرو برداشتن گذشته !



داشتم رپ گوش میدادم بابام گفت این کیه صداش مثله صدای لوله بخاریه ... گفتم : هیچکس ... یدونه زد پس گردنم گفت به پدرت جواب سر بالا نده احمق بی تربیت !!




نظرات 2 + ارسال نظر
وب مانی سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 21:14

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

یسرا یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 18:03 http://yosraghaytasi.blogfa.com/

وبت فوق العادس من عاشق مطالب طنزم

میسی گلم
منم ک میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد